שלב ראשון – התקנה פיזית של החיישן
שלב שני – הוספת תוסף הפקודות של הרובוט
הוסיפו פרויקט חדש בשם: "אתגר החיישנים במבוך".
שלב שלישי – כתיבת תוכנית: הרובוט נוסע במבוך
> אם הרובוט מתנגש בחומה עם ציור בתחום הטכנולוגיה >>> הוא חוזר אחורה ופונה להמשך המסלול במבוך
> אם הרובוט מזהה בחומה עם ציור בתחום הההלכה >>> הוא מצפצף ופונה להמשך המסלול במבוך
> אם הרובוט חש בצבע אדום >>> הוא מדליק נורה אדומה
> אם הרובוט חש בצבע ירוק >>> הוא מדליק נורה ירוקה
שימו לב! מהו מספר הכניסה של הקבל המחבר לחישנים השונים.
תוכניות לדוגמה – תיכנות החיישנים
חיישן הצבע – אם הרובוט מזהה צבע מסויים אז הוא מדליק נורה צבעונית.
חיישן מרחק – אם הרובוט מזהה חפץ, אז הוא משנה מסלול ומצפצף:
חיישן מגע – אם הרובוט מתנגש בחפץ הוא חוזר אחורה: